Ziek, zwak en misselijk - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kumle Boersma - WaarBenJij.nu Ziek, zwak en misselijk - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kumle Boersma - WaarBenJij.nu

Ziek, zwak en misselijk

Door: Kumle

Blijf op de hoogte en volg Kumle

20 November 2011 | Spanje, Málaga

Hola mis amigos!

Qué tal? Met mij gelukkig nu weer goed, maar deze week is niet zo’n spannende week geweest. Ik ben deze hele week sinds zondag denk ik ziek geweest. Gelukkig gaat het sinds vandaag weer helemaal goed. Dus ik heb de hele week op mijn bed gelegen en fimpjes gekeken. 2.5 dag school gemist en niks van waarde gegeten maar sinds gister ben ik gelukkig weer helemaal de oude.
Ziek zijn is niks aan, en al helemaal niet in España natuurlijk. Één ding wat scheelt is dat deze week ook geen lekker weer is geweest. Terwijl ik dit nu aan het schrijven ben is het buiten hard aan het regenen en zelfs aan het onweren, niks aan natuurlijk maarja zelfs het zonnige Costa del Sol heeft zijn slechte dagen, net als ik.

Maar sinds het vorige verslag op waarbenjij.nu heb ik natuurlijk wel nog wat leuks gedaan. Vorige week vrijdag heb ik weer paardgereden. Aah ik vind het echt zo leuk! Al m’n 2e keer en ik wil echt nog een keer gaan. Deze keer weer op het zelfde prachtige paardje Gaviota (ik had er om gevraagd ) en weer heerlijk gereden. En natuurlijk weer een prachtig landschap. In de bergen, super! Van mij mag het alleen nog wel wat meer galoperen en alles omdat deze keer waren er ook meiden bij die geen ervaring hadden die de groep dus een beetje achter hielden. Maar toch heb ik er weer erg van genoten. Binnenkort, misschien volgend weekend als het dan tenminste op houdt met regenen ga ik weer :)!

Ook ben ik afgelopen zondag naar een basketbal wedstijd geweest. Vond het erg leuk, nooit eerder geweest en we hoorden van mijn leraar dat er een wedstrijd was, dus wij dachten laten we wat goeds gaan doen met onze zondag en zo gingen we op pad. Ik vond het erg leuk, ontzettend veel mensen, lawaai en reclame maar erg gezellig. Helaas had Málaga wel de wedstijd verloren, blijkbaar is hun verdediging erg slecht, niet dat ik dat weet natuurlijk want ik heb er duideijk geen verstand van maar was leuk om naar de kijken. Moesten wel eerst heel Málaga door met de bus maar dan heb je ook wat ;).

Verder in de loop van de week niks gedaan omdat ik daar duidelijk niet tot in staat was, maar iedereen was hier ziek. We zijn hier net één grote familie waardoor iedereen elkaar aansteekt. Dus iedereen was ook ziek, zwak en misselijk maar gelukkig is iedereen nu weer beter, als het goed is.

Dit weekend was ik gelukkig wel weer goed en ben ik gister met 3 vriendinnen van mij naar de nieuwste Twilight film geweest. Engelse versie natuurlijk want ik ga niet dat lelijke overgesproken Spaans kijken, wat iedereen hier in Spanje wel doet. Één van de redenen waarom niemand hier Engels kan praten, muy muy mal. Maar voor ons natuurlijk goed, want dan moeten we weer meer Spaans praten. Maar film was apart maar wel erg leuk en natuurlijk super gezellig met mijn vriendinnen.

En ik heb de datum van mijn terug keer met kerst. Van 19 december tot 5 januari ben ik weer even in ons koude kikkerlandje. Nog maar 4 weekjes en ik ben voor 2.5 week weer thuis. Vind het wel leuk dat ik weer even naar huis ga, moeders, broers en vaders natuurlijk knuffelen en al mijn lieve vrienden en familie opzoeken. Wordt wel warm aankleden voor mij denk ik maar ik heb het voor jullie over hoor.

Hasta luego mis amigos, y hasta NAVIDAD!

Besos Kumle

  • 20 November 2011 - 18:37

    Sil:

    Tu hermano está orgulloso de ti

  • 20 November 2011 - 20:39

    Kumlita:

    Oh come on SmileyFace, I can't read any of this, couldn't post it Spanish could you? :D

  • 24 November 2011 - 08:36

    Froukje:

    Fijn dat je er weer bij bent. Ziek zijn is nooit leuk natuurlijk. Ik merk wel dat je erg geniet daar. Fijn dat je straks even thuiskomt. We moeten maar snel even een dag prikken dat we met z'n allen wat leuks gaan doen. Corien en Jutta gaan wat regelen. Gezellig. Zie er naar uit je weer te zien.
    dikke tut vanuit het hoge noorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Málaga

Meest geweldige jaar van m'n leven!!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

Zomer in MALAGAAAAAA :)

06 Februari 2012

Spaanse leven

11 Januari 2012

I'm Back

11 December 2011

Málaga, Granada en Córdoba!

20 November 2011

Ziek, zwak en misselijk
Kumle

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 10650

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 31 Augustus 2014

Barcelona!!

22 September 2011 - 22 Augustus 2012

Málaga

Landen bezocht: