Kumleaños!! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kumle Boersma - WaarBenJij.nu Kumleaños!! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kumle Boersma - WaarBenJij.nu

Kumleaños!!

Door: Kumle

Blijf op de hoogte en volg Kumle

08 Oktober 2011 | Spanje, Málaga


Sí, sí jullie lezen het goed, Kumleaños. Want afgelopen weekend was het dan zo ver. Ik ben na al die jaren eigenlijk volwassen. YEAH ik ben 18! Stemmen, auto rijden en hier in Spanje eindelijk uit. Niet dat ik veel aan het stemmen en autorijden nu heb maar toch, het gaat om het idee.

Maar zondag 2 oktober was mijn cumpleaños (verjaardag) wat nu trouwens Kumleaños heet. Mijn verjaardag heeft zo’n indruk achter gelaten ;). Zaterdag avond heb ik het geviert met mijn nieuwe vrienden hier in Málaga. Zoals ik al zei had ik iedereen uitgenodigt want ik wou wel dat mijn verjaardag goed gevierd werd!
Dus zaterdagavond eerst naar het strand en iedereen was daar, echt gezellig. En om klokslag 12 uur ging iedereen voor me zingen en kreeg ik zelfs kadotjes! Zo lief, want ik had dat totaal niet verwacht en het had ook niet gehoeven maar echt heel lief!
Toen met z’n alle met el autobús naar el centro (ja ja , gooi er al gelijk wat spaans door heen ;)). Waar we met z’n alle uitgingen en rond een uur of 6 pas weer thuis kwamen. Het echte spaanse leven :)!
Zo het is echt waar wat ze zeggen, la gente esta muy loca ;).

En heb natuurlijk allemaal lieve verjaardagskaarten gehad, 14 in totaal! Echt ontzettend lief en leuk dus dank jullie wel!

Dinsdag had ik ook mijn eerste salsa les! Waar iedereen me trouwens nu al superkumle noemt. Moest m’n email adres opschrijven en werd keihard uitgelachen door de mensen van de dansschool haha, en door mij mede EF studenten natuurijk dus heb nu al weer een bijnaam bij de spaanse bevolking ;). Maar het was heerlijk, het was echt ontzettend leuk. 2 uur heerlijke muziek en prachtig leren dansen. Erg leuk, les natuurlijk in het spaans met andere spaanse mensen dus zo leer ik echt de cultuur kennen. Dus nu lekker elke dinsdag dansen, heb er echt zin in!

Hasta la próxima vez, amigos!

Besos, Kumle



  • 10 Oktober 2011 - 20:51

    Heit:

    grande verslago, ga zo dooro.
    blij te lezen dat je het naar je zin hebt! geniet ervan. dikke tut!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Málaga

Meest geweldige jaar van m'n leven!!

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

Zomer in MALAGAAAAAA :)

06 Februari 2012

Spaanse leven

11 Januari 2012

I'm Back

11 December 2011

Málaga, Granada en Córdoba!

20 November 2011

Ziek, zwak en misselijk
Kumle

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 10661

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 31 Augustus 2014

Barcelona!!

22 September 2011 - 22 Augustus 2012

Málaga

Landen bezocht: